Att få två familjer

Hej, ursäkta för att det tagit flera månadert för uppdatering av bloggen, aknske ska jobba mer på den nu när jag har ett stadigt internet?

Jag har funderat lite. och nu har jag kommit fram till, att jaa, nu har jag två, egentligen tre familjer. familj 1 är givetvis min biologiska, mamma, pappa, ambjörn och tomas.
familj två är jag, Jane, chili och zaphira.
familj tre är Janes biologiska familj. man kan se dem som vänner till mig, eller som en familje del. det är svårt att förklara hur jag menar, men eftersom de ofta kommer på besök och så och i princip är min svär-familj så är det väl så?


har ni någonsin tänkt på små stunder som förändrar era liv? läste på min sambos blogg idag (www.thediarybitch.blogg.se) att hon täntk samma sak. hade inte hennes hår varit blått, och hade inte jag vågat prata med henne, hade hon och jag inte varit förlovade idag. och mitt liv hade nog varit mer eller mindre ett helvete. okej det tog tre och ett halvt år för oss att fatta vad vi betydde för varandra, men vafan bättre set än aldrig, eller hur? 
nu är vi förlovade och delar lägenhet.

jag älskar allt mellan oss.
vi accepterar varandra och jag kan jobba med min hobby utan pikar.

Postat av: Mini

Sådär talar en man som verkligen är lycklig över sin tillvaro :) Allting händer av en orsak vännen !<3 Take care

2011-01-19 @ 16:41:36
Postat av: Suzze

Vad underbart <3

2011-01-23 @ 19:44:48
URL: http://galenkanin.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0