Första dagen med min nya blogg-design

Solklart roligt!

Jag trivs jätte bra med blogge, lär vara roligare att blogga nu när allt annat är fint, och igår hade jag besöks rekord hela 10 stycken, wow! snart är jag ikapp min kära Jane på ca 160 om dagen.
Jane har jobbat hårt med den och det märks, saknar bara lite mer nils bilder, så som en sherman eller panzer IV och kanske något mer flygplan eller så, men i det stora hela, helt underbart!

idag har jag jobbat natt, och det var den snabbaste natten jag gjort, och nätter är så kul att jobba med, man är ensam och jo
bbar 9,5 timmar.
senare idag ska jag och jane jobba vidare på vår spjällsäng till bebisen, det är en vanlig spjällsäng som vi köpte för 150 kr, nu är den svart målad,ska målas ett lager till och sen är den nog klar, jag ska be henne att maila överlite bilder som jag kan lägga upp. hon har fotoshop, inte jag:P





Postat av: Jane l COCONUT

Finns alltid lite bilder som du kan ladda ned från min Instagram :) Det har dock fuckat sönder men jag länkar när det är igång igen :P du kommer in med länk på min sida genom internet :)

2011-11-19 @ 15:26:54
URL: http://coconutwonder.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0