lite från mitt hem<3

Här är två väldigt fina bilder från när vi ahde satt ihop vårat skötbord, som ajg änsålänge är väldigt nöjd med. har  dock inte fått testa att använda det på riktigt än.
jag längtar tills vår lilla vän ska komma ut!
den 5e januari är det beräknat att jag ska bli pappa på heltid och Jane ska bli mamma. det är kul att vara med, och att vara pappa ledig sen. får se hur vi löser allt men jag ska vara hemma 2 månader med barnet är det bestämt. iaf mellan oss, sen är det bara att koll att jobbet tycker det rä okej, men eftersom ajg bara är timvikarie ska det nog inte vara några som helst problem!

att få barn!? ja det känns läskigt, skrämmande men helt underbart. jag tror att om man inte blir jävligt skraj av den tanken, ja då är det något fel hos en kanske inte allvarligt. men jag tror att man bör bli rädd, iaf någon gång. för det är någonting väldigt stort man faktiskt gör.
men känslan mellan mig och jane är väldigt bra, vi har klart för oss allt vi ska göra och vi står enade hela tiden.
så att bli pappa ska bli kul, och faktum är att jag alltid velat bli pappa i tidig ålder.

har ni frågor om vår graviditet är det bara att ställa dem!












(OBS! bilen är med bara för att Jane vill :P dock hatar vi bägge barbie dockor och allt de präntar in, men bilen är rätt söt, PINK power!!! OBS!)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0