Nils hemska flicka gästbloggar

Hejsan på er. Äntligen är Nils nya design klar och redo för användning! Jag lovade Nils att ha den klar för ungefär en månad sedan, men orken till att designa den tog helt enkelt slut. Jag personligen blev väldigt nöjd med hur den ser ut! Det kommer dock att läggas till en del extrasaker i menyn mm. som en rosa barbiebil i menyn! Denna är till för enbart utpressande syfte då Nils absolut inte kan koda bort bilen själv utan måste ta min hjälp till det. Man undrar vad som skall krävas för att jag tar bort den? Fast å andra sidan kanske jag behåller den där som en liten vattenstämpel att Jane var här?


Jag tycker att livet med Nils är underbart. Många av er som läser hans blogg, hur många det nu än är, känner nog inte till så mycket om mig då vi har valt att hålla mig lite vid sidan om av personliga orsaker. Men nu har vi bestämt att strunta i det så ni kan gärna kika in på min personliga blogg där jag skriver mycket om vårat liv tillsammans. Nils är en underbar människa att leva med och han har hjälpt mig upp från så mycket. Jag har honom att tacka för allt, allra mest vårat liv tillsammans.


Detta är en bild som min vän Anniz tog på oss för ett tag sedan.
Jag älskar hennes bilder på oss! Nu skulle jag uppskatta om ni kikade in på min blogg och berättade vad ni tycker om Nils nya design :) Ge gärna kritik!

Jane / COCONUT / http://coconutwonder.blogg.se/

Postat av: Paula

Vilken jättefin bild på er :))

2011-11-19 @ 20:00:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0