Speltips!

Hej Läsare!
Ville bara tipsa om ett spel jag sitter och spelar när jane ligger och vilar men inte jag, då sitter jag brevid henne i vår stora stora säng och spelar Memoir'44 på datorn, det är ett online strategispel som man lär sig på 3 minuter, och som gratis spekan man spela ca 20 matcher, men varje match tar oftast mellan 20-45 minutså det är ändå helt okej skulle jag säga, sen kna man uppgradera spelet så att man kan bygga egna scenarion med, som alla inklusive du själv kan spela.




Postat av: Jane l COCONUT

Hade ingen aning om att man bara fick 20 matcher.. O.o hur många har du spelat nu då? Och hur mycket skulle det kosta att köpa?

2011-11-21 @ 06:28:04
URL: http://coconutwonder.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0