En härlig morgon

ännu en dag på jobbet klar.
ännu en dag då man ler av iver inför nästa gång, samtidigt som ögonlocken är farligt tunga.
men jag trivs så bra, är så nöjd och inser att nattjobb är nog det jag vill jobba med resten av mitt liv(ja iaf känner jag så nu)

idag är en konstig dag, åka hem, sova, vakna sen vid 17.00 äta någon mat, åka till stan, åka till borås, jobba i 10 timmar, åka hem igen=) alltså, just nu spenderar jag tiden 18:03-11:09 på resande och arbetande fot. men det är helt okej iaf, ända ja är orolig för är att kjag knappt inte äter något. men jag ska köpa mer mat när jag får lön.

btw, kan aknske missa nästan 2000 kr på jobbet för att jag inte kan skicka in en lönelapp. får se, ska prata med chefen, för jag kan inte deras system och se om jag kan det iaf. hoppas det, 2000kr är rätt mycket liksom^^

på lördag ska jag till Jane, det ska bli jätte jätte jätte kul=) vi ska se på en film av vår humor typ och vi ska ha kramkalas=) jags er fram emot det. det är fantastiskt att se henne växa. hon blir friskare, men det är också fantastiskt att ha varit med i visa stadier i hennes liv, från svag, till stark, och växande starkare.
nåväl, nu ska jag hämta min krov och äta den, sen sova ens tund, sen åka tå, vi hörs, puss!

Remember, The Emperor Protects.

Postat av: Mini

Kom ihåg att du ska ta bilder på dina modeller!:D

2010-07-23 @ 23:10:25
URL: http://miniventilerar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0