nattens tankar

jag sitter vak nu för en troligtvis döende mänsika.

det är skrämmande och spännande på samma gång, detta är en del av det jag tränats till. men även den del jag änsålänge har minst profisionell erfarenhet om. döden.

sen.. jag vill jobba med barn, inte inom psyk.
troligtvis rehabilitering tror jag, jag tror jag skulle gilla det.
har ni några andra tips?

annars så har jag börjat med warhammer fantasy igen, med den nya regelboken kom mer att gilla.
mina killar är mörkblå och rosa, jaja det låter dumt men ni ska se resultatet, de är riktigt snygga!
jag sitter förövrigt och jobbar natt, segt som attan men härligt, jag vet att jag tjänar mer på 10 timmar då jag i prinvip bara gör små saker, än att jobba 6 timmar och slita röven av mig. (ifos behöver min röv lite träning!)

På lördag ska jag träffa en väldigt trevlig tjej, vi ska se på film och umgås.
det ska bli vårat längsta möte hittils och det känns spännande.

(nu håller jag på att somna, får gå och jaga rätt på en annan personal snart)

kan någon liten ängel av er påmiona mig om att nästa gång jag byger och målar en model så ska jag fota varje steg, så ni ser hur det blir?

det var allt för mig just nu.

Remember, The Emperor Protects!

Postat av: Jane

Me like this inlägg, me wants to das lördag right away!

2010-07-22 @ 22:48:29
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0