sömnig? O_o

haha ja så kan man kalla mig, nu har jag jobbat alldeles för mycket på¨alldeles för kort tid, vilket har resulterat i att min kropp morrar och jag är sjukt trött, så där trött så man ger upp att vara trött och bara guppar på tills man för eller senare däckar.

anyhow. Någon som har någon bra Idè på vad man kan göra i borås några timmar på morgonen?
just nu vill jag abra sova men sömnen vägrar att infinna sig. jaja är inte så stressad, kan sova i 2 dagar.

vad vill ni ha för inlägg i min blogg?
vad önskar ni att se mig diskutera?
komentera så ska jag se vad jag kan göra^^

Postat av: Mini

Skriv gärna om dina tankar/upplevelser, skriv av dig allt du har på hjärtat :) älskar att lyssna/läsa om sådant så feel free to shair! :)

2010-07-16 @ 23:03:20
URL: http://miniventilerar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0