Länge sen jag skrev.

Hej, jag vet inte om någon kommer läsa detta för jag vet inte fortfarande tittar mot min fruktlösa blogg.
mycket har hänt sen sist jag skrev. och allt till det positiva.
jag har blivit sambo med min älskade och underbara Jane. jag ler varje morgon när jag vaknar, ler hela dagen och kvällen, och somnar och ler lyckligt över att få ha henne i min famn och vår lilla hund Chilli som hoppar och skuttar på oss innan hon pladask somnar någonstans i sängen
Just nu ligger Jane och vilar, hon sov inte så bra inatt för vi fastnade med dikter och annat kul, hon fick ideer och tänkte, och ja, när hjärnan jobbar vill kroppen också göra det och då är sömn inte längre viktigt. förrän man blir trött igen förstås^^
jag mår bra, väldigt bra, jag är trygg, jag kan känna att jag bor här och behöver inte ha hjärtklappning längre. jag ska jobba snart igen och jag längtar.
hör ör nog min bästa beskrivning om hur jag känner just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=kEwNOWUA4yo

Postat av: Mini

Härligt härligt, vad är det för ras på hunden? Glad för eran skull<3

2010-10-18 @ 22:38:26
URL: http://miniventilerar.blogg.se/
Postat av: Svärmor :)

Vad kul att allt känns bra, så glad för er skull♥ kram

2010-10-25 @ 21:57:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0