VILL HA!!!

Jag vill Jag vill Jag vill ha!
någon som spelat?
funderar mest på till xbox 360 då min dator inte är av top klass, köpte den detta året för 8000kr från komplet.
men det vore kul att ha till bägge. men nu har jag ju barn att tänka på så det kanske inte ens kommer till något av dem nä, vi får se.
men i allafall, någon som testat det, vad har ni för reaktioner om det?





Postat av: anniz

Sv; jag har en cykel. Men den måste lagas innan :) Men jag går hellre, med min balans så verkar det säkrare. Haha.

2011-11-23 @ 18:29:20
URL: http://bloodyhandcuffs.blogg.se/
Postat av: Althea - Radikal geek

Har inte provat det själv men maken är totalt fast och älskar det. Det är väldigt mycket sidogrejer man ramlar in på så tillslut har man ingen aning om vad man höll på med :-P

(F.ö var det jag som skrev om ungen Dovahkiin. Jane sa att ni bägge älskade namnet så varsegod, hehe)

2011-11-24 @ 19:12:19
URL: http://altheatrollet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0