En NyStart.

Ibland kräver man en ny start för att komma igång igen, ibland är det små saker, ibland större.
I mitt fall handlar det om en nystart på bloggen, Jane ska hjälpa mig att designa den så det skricker NILS! om den.

Jag har börjat bli sugen på att blogga igen då det blir ett posetivt utlopp för mina tankar och känslor.
så nu är det alltså dags.

Min blogg kommer främst handla om förljande saker (plus en hel del annat)

1.Bli pappa och allt detta innebär.
2.Vara tillsammans med Jane.
3.Krigs fakta man förnekar.
4.Åsikter som mitt barn inte ska få ta över från oss
5. Diskutera om rätt och fel i barnuppfostran.
Jag har börjat bli sugen på att blogga igen då det blir ett posetivt utlopp för mina tankar och känslor.
så nu är det alltså dags.

Min blogg kommer främst handla om förljande saker (plus en hel del annat)

1.Bli pappa och allt detta innebär.
2.Vara tillsammans med Jane.
3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0